سوالات متداول
مدت زمان انجام سفارشات چه مقدار می باشد؟
مدت زمان انجام سفارش در حالت عادی ۳ تا ۵ روز کاری و سفارشات فوری ۱ روز کاری می باشد. توجه بفرمائید که در صورتی که ارسال سفارشات با پست باربری تیپاکس و یا اتوبوس باشد تا ۴۸ ساعت به زمان فوق افزوده خواهد گشت.
آیا قیمت هائی که در سایت درج شده است با چاپ می باشد؟
بله قیمت هائی که در سایت درج شده قیمت محصول مورد نظر با چاپ می باشد.
آیا می توانم حضوری سفارش دهم؟
ثبت سفارشات زیر ۵۰ عدد بصورت حضوری مقدوم نمی باشد. در صورتی که سفارشات شما زیر ۵۰ عدد است آن را از طریق سایت بصورت آنلاین ثبت نمائید. اما در صورتی که سفارشات شما بالای ۵۰ عدد است می توانید برای ثبت سفارش به دفتر شرکت مراجعه فرمائید.
چگونه از قیمت محصولات با چاپ مطلع شوم؟
در صورتی که سفارش شما زیر ۵۰ عدد می باشد قیمت هر محصول در بخش محصولات سایت ثبت شده است با مراجعه به بخش مربوطه می توانید آن را مشاهده و بصورت آنلاین نسبت به ثبت سفارش خود اقدام بفرمائید. اما در صورتی که سفارشات شما بالای ۵۰ عدد می باشد با واحد سفارشات تماس بگیرید تا برای شما با تخفیف پیش فاکتور ثبت نمایند.
آیا سفارشات تخفیف دارد؟
در صورتی که سفارشات شما بالای ۵۰ عدد باشد تخفیف ویژه ای برای آن در نظر گرفته میشود. هر چه تعداد سفارشات بیشتر باشد تخفیف بیشتری نیز برای شما لحاظ خواهد گردید.
آیا امکان دارد برای من نمونه چاپ کنید؟
امکان چاپ نمونه در بعضی از محصولات با پرداخت هزینه ی آن مقدور می باشد.
هزینه ی ارسال چقدر می باشد؟
هزینه ی بسته بندی و ارسال از طریق پست پیشتاز برای تمامی شهرهای ایران ۱۲۵۰۰ تومان و هنگام ثبت سفارش دریافت میگردد.
هزینه ی پیک برای تهران بسته به بعد مسافت از ۷ تا ۱۵ هزار تومان می باشد که بصورت پس کرایه دریافت میشود.
در صورتی که پیک مربوط به حومه تهران باشد به مبلغ پیک اضافه خواهد شد.
هزینه ی تیپاکس برای اکثر شهرهای ایران ۲۰۰۰۰ تومان و برای شهرهای دور ۲۵۰۰۰ تومان می باشد که بصورت پس کرایه دریافت میگردد.
هزینه ی باربری بسته به وزن و مسافت محاسبه میگردد و پس کرایه می باشد که بصورت پس کرایه دریافت میشود.
آیا میشود هزینه ی سفارش را هنگام تحویل درب منزل پرداخت کرد؟
خیر، بدین علت که پرینت لاینت سایت فروش کالا نیست و چاپ را به سفارش شما و بصورت اختصاصی انجام میدهد لذا این امکان فراهم نیست.
آیا می توانم از طریق تلگرام و یا تلفنی سفارش دهم؟
سفارشات زیر ۵۰ عدد فقط از طریق سایت و بصورت آنلاین قابل ثبت می باشد.
ثبت سفارش
۱- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی پرینت لایت پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .
جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبتنام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید به موارد زیر توجه کنید :
توسط سیستم طراحی آنلاین پرینت لایت شما می توانید آنلاین طرحتون رو بر روی محصول انداخته و ثبت نمایید .
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
اکنون سفارش شما ثبت شده است !
پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.
۲- آیا می توان بدون ثبتنام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟
خیر، شما برای ثبت سفارش درprintlight.ir حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبتنام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .
شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی پرینت لایت خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.
شما می توانید:
- – سریع و ساده خرید کنید.
- – به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
- – سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
- – کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.
- – نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
- – از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!
به خانواده پرینت لایت خوش آمدید!
پرداخت
۱- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟
همه مشتریان عزیز فروشگاه مد و پوشاکprintlight.ir می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند. همچنین جهت رفاه حال شما، فروشگاه اینترنتی پرینت لایت امکان واریز کارت به کارت به شماره کارتهای اعلامشده در وب سایت را به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیقتر لطفا به صفحه شیوههای پرداخت مراجعه کنید.
شما با هر روشی که دوست دارید میتوانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه میکنیم !
۲- از کدام کارتهای بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود میتوانم استفاده کنم ؟
شما میتوانید با استفاده از تمام کارتهای بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
ارسال سفارش
۱- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.
۲- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی printlight.ir به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
از آن جا که printlight یک فروشگاه آنلاین لباس می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل فروشگاه اینترنتی پرینت لایت نداریم.
بدون اتلاف وقت خرید کنید !
خدمات پس از فروش
۱- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی لباس دیجیاستایل وجود ندارد.
۲- آیا می توان همه کالا ها را در مدت ۷ روز بازگرداند؟
خیر، برخی از کالاها نظیر لباس های نوزاد و لباس های زیر به دلیل بهداشتی امکان تعویض یا برگشت ندارند. برای اطلاعات دقیق تر در رابطه با کالاهایی که امکان برگشت ندارند و چگونگی برگشت و شرایط استفاده از ۷ روز مهلت تعویض لطفا صفحه رویههای بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه فرمایید.